16 Temmuz 2011 Cumartesi

Türk Sanat Müzigi-1(Notaları)

TÜRK SANAT MÜZİĞİ NOTALARI
*A*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Acem- Aşiran saz semai Udi ibrahim efendi * Acem-aşiran TSM*
Acem- Aşiran peşrev Nuri halil poyraz * Acem-Aşiran TSM*
Akşam oldu hüzünlendim ben Semahat özdenses * Uşşak TSM*
Adalar'dan Bir Yar Gelir Bizlere Yesari Asım Ersoy Yesari Asım Ersoy Hicaz TSM*
Ayrılık Yaman Kelime Sadettin Kaynak Sadettin Kaynak Segah TSM*
Aşkı seninle tattı Fehmi Tokay Melahat Akan Hicaz TSM*
Ayrıldı gönül şimdi yine bir tek eşinden Zeki Duygulu Sadi Nedim Nihavend TSM*
Altın Tasta Gül Kuruttum Nimet Hanım * Ali'm TSM*
Arayı Arayı Busam İzini Hüseyin Tolon Yunus Emre Hicaz THM*
Annem Muhterem Sezgin Necat Sefercioğlu Hicaz ÇŞ*
*B*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Bir İhtimal Daha Var Osman Nihat Akın Osman Nihat Akın Nihavend TSM*
Bu Aksam Bütün Meyhanelerini Avni Anil Turhan Oguzbas Kürdilihicazkar TSM*
Bakışı Çağırır Beni Uzaktan Selahaddin Pınar Fuat Edip Baskı Muhayyerkürdi TSM*
Bir Bahar Akşamı Rastladım Size 1 Selahattin Pınar Fuat Edip Baksı Hicaz TSM*
Bir Bahar Akşamı Rastladım Size 2 Selahattin Pınar Fuat Edip Baksı Hicaz TSM*
Ben Gamlı Hazan Melahat Pars * Hicaz TSM*
Bir Vefasız Yare Düştüm Selanikli Ahmet Efendi * Acem Kürdi TSM*
Bir Kızıl Gonca Amir Ateş Melek Hiç Muhayyer Kürdi TSM*
Beyati saz semaisi1 Kanuni ömer efendi * beyati TSM*
Belki Bir Sabah Geleceksin 1 Şekip Ayhan Özışık Şekip Ayhan Özışık Rast TSM*
Belki Bir Sabah Geleceksin 2 Şekip Ayhan Özışık Şekip Ayhan Özışık Rast TSM*
Bir Sabah Bakacaksınki Selahaddin İçli Hüceste Akşavrın Kürdilihicazkar TSM*
Ben seni unutmak için sevmedim İ.Behlül Pektaş Amir Ateş SEGAH TSM*
Bir vefasız yare düştüm selanik'li Ahmet efendi * Acem-kürdi tsm*
Bir haber ver ey saba n'oldu Bilmen Şen * Acem-aşiran TSM*
Beyati Pesrev 1 seyfettin osmanoğlu * beyati TSM*
Beyati Peşrev 2 seyfettin osmanoğlu * beyati TSM*
Beyati saz semaisi2 Kanuni ömer efendi * beyati TSM*
Bana Bir Aşk Masalından Şarkılar Söyle Erol Sayan Erol Sayan Buselik TSM*
Benim Adım Dertli Dolap (derleme) Nida Tüfekçi Yunus Emre * THM*
Bu Yilda Böyle Geçti Minur Nurettin Selçuk Mustafa Nafiz Irmak Kürdilihicazkar THM*
Benim Yüce Milletim Cengiz Cermen Oktay Zerrin Rast ÇŞ*
*C*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Cana rakibi handan edersin Girftsen asımbey * Uşşak TSM*

*Ç*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Çıkalım sayd-ı şikare çatarız belki 1 Tanburi mustafa çavuş * beyati TSM*
Çıkalım sayd-ı şikare çatarız belki 2 Tanburi mustafa çavuş * beyati TSM*
Çamlica Yolunda Nuri Halil Poyraz * Nihavend TSM*
Çekemezler Sevgimizi Yılmaz Yüksel Yılmaz Yüksel Hüzzam TSM*
*D*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Delsin deli gönlüm 2 Selahattin pınar Nihat ömer karakoyun beyati TSM*
Delsin deli gönlüm1 Selahattin pınar Nihat ömer karakoyun beyati TSM*
Düştüm bir yol sevdasına Ali rıza avni Bedri noyan Acem-aşiran TSM*
Dilde derd-i işteyakı çekmeye Nuri poyraz * Acem-aşiran TSM*
Dokunma kalbime zira çok incedir Gavsi baykara * Suzinak TSM*
Dönülmez akşamın ufkundayız 2 M.Nurettin selçuk Yahya kemal beyatlı segah TSM *
Dönülmez akşamın ufkundayız M.Nurettin selçuk Yahya kemal beyatlı segah TSM*
Dil-Şâd Olacak Diye 2 Avni Anıl Turgut Yarkent Hicaz TSM*
Dil-Şâd Olacak Diye 1 Avni Anıl Turgut Yarkent Hicaz TSM*
Dök Zülfünü Meydana Gel Tanburi Mustafa Çavuş * Hisar Buselik TSM*
Duydumki Unutmuşsun S. Altınbaş Turgut Yarkent Muhayyer Kürdi TSM*
Dargın Ayrılmayalım Yusuf Nalkesen Yusuf Nalkesen Hüzzam TSM*
*E*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Emel-i meyl-i vefa bendede var Şevki bey * beyati TSM*
Ey çeşmi ahu görmüm nedir Nikos ağa * Acem-kürdi TSM*
Ey lebleri gonca yüzü gül Dede efendi * Acem-aşiran TSM*
Ey lebleri gonca yüzü gül 2 Dede efendi * Acem-aşiran TSM*
Enginde Yavaş Yavaş 2 Sadettin Kaynak Vecdi Bingöl Hicaz TSM*
Enginde Yavaş Yavaş 1 Sadettin Kaynak Vecdi Bingöl Hicaz TSM*
Elbet Bir Gün Buluşacağız Mustafa Seyran * Muhayyer Kürdi TSM*
*F*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Fındıklı bizim yolumuz istanbul türküsü * Uşşak TSM*
*G*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Gözlerinin İçinde Rüştü Eriç Şadi Kurtuluş Hüzzam TSM*
Gönül Penceresinden Ansızın Bakıp Geçtin Muzaffer İlkar Şemsi Belli Hicaz TSM*
Gönül Penceresinden Ansızın Bakıp Geçtin 2 Muzaffer İlkar Şemsi Belli Hicaz TSM*
Geçti Bahar Hazan Erdi Bu Yerde Fehmi Tokay Melahat Akan Buselik TSM*
Görmedim Ömrümün Asude Geçen Kadri Şençalar Kadri Şençalar Hicaz TSM*
Gel Gönlümü Yerden Yere 1 Erdinç Çelikkol Mustafa Töngemen Nihavend TSM*
Gel Gönlümü Yerden Yere 2 Erdinç Çelikkol Mustafa Töngemen Nihavend TSM*
Gel Ey Denizin Nazlı Kızı Aleco Bacanos * Acem Aşiran TSM*
Gündüzüm Seninle Gecem Seninle Suat Sayın * Nihavend TSM*
Gül yüzlülerin şevkıne gel nuş edelim Tanburi mustafa efendi * beyati TSM*
Gel ey denizin nazlı kızı nuş-i Aleko Baganos * Acem-aşiran tsm*
Günden güne efzun oluyor Hafız mehmet eşref * Suzinak TSM*
Gurbet o kadar acı ki ne Yıldırım Gürses Kemalettin kamu Uşşak TSM *
Gam çekme güzel n'olsa baharın Arif sami toker Faruk nafiz çamlıbel Acem-kürdi TSM*
Gönül sana tapalı kapın bana kapalı Sadettin Kaynak F.H.Demirelli Acem-aşiran TSM*
Gördüm seni sevdim güzelim gonca-i İrfan doğrusöz Hüseyin sinat özsever Acem-aşiran TSM*
Gül hazin sümbül perişan 2 Rahmi bey Mahmut ekrem beyati TSM*
Gül hazin sümbül perişan 1 Rahmi bey Mahmut ekrem beyati TSM*
Gönlüme Gir Doğ Güneşim Yılmaz Yüksel Ahmet Aymutlu Uşşak TSM*
Gidelim Göksuya Lavtaci Hristo Yahya Kemal Beyatli Kürdilihicazkar THM*
Gelin Gidelim Aşkın İline Dede Efendi(Hacı Faik Bey Yunus Emre Hicaz İLH*
*H*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Her günüm mazide kalmış Nesibin mehmet yürü * Uşşak TSM*
Haberin varmı senin ey şivekar ud i Sami * sultan-ı yegah TSM*
Hastayım Yaşıyorum Udi Hırant Udi Hırant Hicaz TSM*
Hani O Bırakıp Giderken Seni Yusuf Nalkesen Orhan Seyfi Orhon Muhayyer Kürdi TSM*
Hatırla Sevgilim Erdoğan Berker * Nihavend TSM*
Her Gece Yollarda Gözledim Seni Kasım İnaltekin Kasım İnaltekin Hüzzam TSM*
*I*
*İ*
*J*

*K*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Karşıdan yar güle güle Hammamzade dede efendi * beyati TSM*
Kalbim yine üzgün seni andım Selahattin pınar Yahya kemal beyatlı beyati TSM*
Kime halim diyeyim kime feryad Faize ergin * Acem-aşiran TSM*
Kolaymı başını alıp gitmek Berkant Koşar * Kürdilihicazkar TSM*
Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgârına Kaptanzade Ali Rıza Kaptanzade Ali Rıza Hicaz TSM*
Kapat Gözlerini Kimse Görmesin Mustafa Seyran * Segah TSM*
Kırmızı Gül * * Hicaz THM*
*L*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Leyla Bir Özge Candır 2 Sadettin Kaynak Vecdi Bingöl Segah TSM*
Leyla Bir Özge Candır 1 Sadettin Kaynak Vecdi Bingöl Segah TSM*
*M*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Mahmûr Bakışlı Dilberim Zeki Duygulu * Hicaz TSM*
Mehtaplı Gecelerde Sevim Şengül Sevim Şengül Uşşak TSM*
*N*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Ne bahar kaldı ne gül nede1 Rakım erkutlu m hilmi özeren beyati TSM*
Ne bahar kaldı ne gül nede2 Rakım erkutlu m hilmi özeren beyati TSM*
Ni'deyim bilmen elinden senin2 Sadettin Kaynak Vecdi bingöl Acem-aşiran TSM*
Ni'deyim bilmen elinden senin Sadettin Kaynak Vecdi bingöl Acem-aşiran TSM*
Nasıl Geçti Habersiz 2 Teoman Alpay Nihat Açar Hicaz TSM*
Nasıl Geçti Habersiz 1 Teoman Alpay Nihat Açar Hicaz TSM*
Ne Gelen Ner Soran Var Ziya Taşkent Ziya Taşkent Hicaz TSM*
Nereden Sevdim O Zalim Kadını Selahattin Pınar Yusuf Ziya Ortaç Kürdilihicazkar TSM*
Ne Olursun Güzelim Feriha Tunceli Feriha Tunceli Muhayyer Kürdi TSM*
Nihansın Dideden Hacı Faik Bey * Rast TSM*
*O*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Olmaz İlaç Sine i Sad Pareme Hacı Arif Bey * Segah TSM*
*Ö*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Ömrüm Seni Sevmekle Yesari Asım Ersoy Fitnat Duyar Hüzzam TSM*
*P*
*R*
*S*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Sebep ne bakmıyor yarim yüzüme Markar ağa Sermed efendi beyati TSM*
Seni herkesten kıskanıyorum Yesari asım arsoy * Saba TSM*
Seni Benden Alamazlar Zeki Duygulu Şadi Kurtuluş Kürdilihicazkar TSM*
Sazlar Çalınır Yesari Asım Arsoy Yesari Asım Arsoy Hicaz TSM*
*Ş*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Şarkılar Seni Söyler 2 Muzaffer İlkar Fakih Özlem Nihavend TSM *
Şimdi Uzaklardasın Zeki Müren Zeki Müren Suzinak TSM*
Şarkılar Seni Söyler 1 Muzaffer İlkar Fakih Özlem Nihavend TSM *
*T*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Tatlı Sohbetine doyamadığım(Sensiz olmuyor)2 Berkant Koşar Altan Özçelik Kürdilihicazkar TSM*
Tatlı Sohbetine doyamadığım(Sensiz olmuyor)1 Berkant Koşar Altan Özçelik Kürdilihicazkar TSM*
Tuti i Mucize Gûyem Itri * Segah TSM*
Tel Tel Taradım Zülfünü Sadettin Kaynak Sadettin Kaynak Hicaz TSM*
Türk Çocuğunun Şarkısı Yıldırım Gürses Halil Soyuer Sultan-ı yegah ÇŞ*
*U*
*Ü*
*V*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Vardımki yurdundan ayak göçülmüş(divan) Nevres paşa Bayburt'lu Zihni Şehnaz TSM*
Vucud ikliminin Sultani Haci Arif Bey * Nihavend TSM*
*Y*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Yağmur Duası Avni Anıl Tekin Gönenç Kürdilihicazkar TSM*
Yar Saçların Lüle Lüle Yesari Asım Ersoy * Hicaz TSM*
Yıllar Sonra Rastladım Yıldırım Gürses * Acem Kürdi TSM*
Yine Bir Gül Nihal Aldı Bu Gönlümü 2 Dede Efendi * Rast TSM*
Yine Bir Gül Nihal Aldı Bu Gönlümü 1 Dede Efendi * Rast TSM*
Yıllar ne çabuk geçti o günler arasından Bimen Şen * Hicaz TSM*
Yollarda Aradın İzlerini Mustafa Günay * Nihavent TSM*
Yildizli Semalardaki Hasmet Sadi Hosses Faik Ali Ozansoy Kürdilihicazkar TSM*
Yanlız Bırakıp Gitme Mısırlı İbrahim Bey Mısırlı İbrahim Bey Uşşak TSM*
Yangın Olur Biz Yangına Gideriz * * Uşşak THM*
*Z*
ŞARKI ADI BESTE GÜFTE MAKAM/YÖRE TÜR
Zehrolsa bile nuş edelim Bilmen Şen * Acem-aşiran TSM*
TÜRK SANAT MÜZİĞİ
UÇAN Blogları

Dikkat!
Bilgiler Alıntıdır Telif Hakkı İle Korunuyor Olabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder