26 Kasım 2010 Cuma

Bedava İlahi İndir-1

İLAHİ İNDİR-1
Canımın Cananı
Affet İsyanım Benim
Ahmedim Ahmed
Ah Nice Bir Uyursun
Allah Allah Kerim Allah
Allah Emrin Tutalım
Amel Odur Ki
Anneler Başta Tac İmiş
Araya Araya Bulsam İzini
Aşk Neyledi
Aşk Yoluna Gidelim
Aşkın İle
Aşkın İle Aşıklar
Aşkın Sardı Ben Neyleyeyim
Ay Doğdu
Ben Bu Aşka
Ben Bu Meclislerde
Ben Dervişim Diyene
Ben Yanarım Yane Yane
Benim Bunda Kararım Yok
Besmele Çekelim
Bilmek İstersen Seni
Bir Duysam Yüreğinde
Bir Garipsin Şu Dünyada
Bir Gün Olur
Bir Tahta Yaratmışsın
Biz Dünyadan Gider Olduk
Bu Aşk
Bülbüller Sazda Güller Niyazda
Bülbüllerin Ötüşünde
Bütün Dünyaya Küsmüştüm
Canda Cananındır
Candan İçeru
Cebrailim Selam Söyle
Dağlar İle Taşlar İle
Daim Salat Olsun
Derman Ararım Derdime
Dilhanesi Pür Nur Olur
Doyamadım
Duy Babam
Efendim Doğduğu Gece
Ehlen Ve Sehlen
Entel Hadi Entel Hak
Er Yarın Hak Divanında
Eshabı Kehf
Evvel Allah Ahir Allah
Evvel Allah Adını Yad Edelim
Ey Allahım Beni Senden Ayırma
Ey Gönül Tefekkür Eyle
Ey Padişahi Zül Kerem
Ey Rahmeti Bol Padişah
Ey Resulullahın Dostu
Ey Yolcular
Fani Cihanı Neylerem
Gaflet Uykusunda Yatar
Geldi Geçti Ömrüm Benim
Gelin Karşılayalım Ramazanı
Gelin Allah Diyelim
Gönül Kuşu Konmak İster
Güller Sümbüller
Gül Ahmedim
Hak Dostları Cem Olmuşlar
Haktan İnen Şerbeti
Hastalığa Sabredenin
Hayalin Önümde
Hevayı Nefsine Hizmet Eyleme
Hiç Bulunmaz Akranın
İçimde Bir Dertli Bülbül
İsmi Sübhan
Kahrın Da Hoş Lütfun Da Hoş
Kabe'nin Yolları
Kainati Döndüren
Kamil Mürşide Varmayınca
Kara Bulutlarda Bir Şimşek
Kıldın Akibet
La İlahe İllallah
Mecnuna Sordular
Medet Ya Şehri Ramazan
Menbaı İlmi Hüdasin
Mevlam Sana Ersem Diye
Mirac
Oruç Ayı Geldi Yine
Sallallahü Ala Muhammed
Seher Vakti Esen Yeller
Semaveri Kurdum Düze
Sen Var İken
Sordum Sarı Çiçeğe
Şefaat Ya Resulallah
Şehitlerin Ser Çeşmesi
Şeyh Eşiğinden
Şeyhimin İlleri
Şol Cennetin Irmakları
Şu Benim Divane Gönlüm
Tabut
Tedbirini Terk Eyle
Ya Rab Haberin Nerden Alalım
Ya Resul Selam Aleyke
Yalvar Kul Allaha Yalvar
Yan Yüreğim Yan
Zikre Dalmış Bütün Alem
Zikredelim Dost Seni
Zikrullah ile
Ademoğlu Aç Gözünü
Ağlar Yakup Nebi
Ahir Zaman
Ahmed
Aklını Başına Topla
Alemi Başıboş Sanma
Allah Birdir
Allah Diye Diye
Allah Sevgisi
Anne
Aşk
Aşka Düşen
Aşkın ile Aşıklar
AşkNedir
Aşksızlara Verme Öğüt
Aşk Yüzünden
Azrail Başa Geldiği Zaman
Benim Bunda Kararım Yok
Besmeleyle Başlarız
Bilmez İmiş
Bir Gün Olur İnanırsın
Bir Kez Gönül Yıktın ise
Bugünün Yarını Var
Bunca Ömür
Cevher Pula Satılmaz
Davet
Dedikleri Gerçek imiş
Derman Arardım Derdime
Divane Nefsim
Doğru Ol
Dost Olmuşum
Efendim Doğduğu Gece
Engel Olur mu
Ey Yolcular
Gel Aldanma Bu Dünyaya
Gel Gidelim Dosta Gönül
Gelip de Bir Görsen
Göçtü Kervan
Gönül Hakikate
Göstermiyor mu
Gözlerim Yollarda Kaldı
Günahkarım
Günahımla Geldim Sana
Günahlar Dökülür
Hakka Yalvarış
Hemen Kurtuldun mu
Her Derdin İlacı
Herkese Nasip Olmaz
Hiç Bilmem ki Sıra Kimin
İçinde
İki Cihanın Gülü
İmdat Eyle Allah'ım
İnsaf
İstigfar Eyle
Kabenin Yolları
Kabir
Kadı Iyad
Kapına Geldim
Kâmil Evliya
Kim Umar Senden Vefayı
Kulak
La İlahe İllallah
Manzum Atasözleri
Mevlayı Sever
Mezar
Mezardakiler
Mezhepsiz Reşit Rıza
Muhabbetsiz
Nakşibendi Gülüyüz
Namaz Kılalım Namaz
Ne Fayda
Ne Yürürsün Hayal Üzre
Nebiler Şahı
Nefsim
Nefsime Öğüt
Nideyim Nefsim Seni
Okuyalım Sitemizi
Olabilir
Ölüm Var Nejdet Abi
Ölüme Çare mi
Pervaneden Al
Pirimin
Resulullah
Saadet Ancak Namazla Başlar
Selam Olsun
Seni Ararım Seni
Seni Göresim Gelir
Seni Seven Aşıklar
Sığınırım Rahmetine
Sözü Dağların
Şol Cennetin Nehirleri
Şükür Gerekir Şükür
Tahtadan Kutu
Veysel Karani
Ya Resulallah
Yaka Geldi Yaka Gider
Yalvar Güzel Allah'a
Yusuf'um
Yücesin Ya Resulallah
Yürü Dünya Yürü Sonun Virandır
Zamane Şeyhi
Zikre Dalmış
İLAHİ DİNLE

Anne
video

Anneciğim
video

Azaptayım
Anne Gel
video

Analar
Başa Tacimiş
video

Anam
video
Ağla Anam
video

Annem
video

Amenna
video

İLAHİ İNDİR

İLAHİ SÖZLERİ

İLAHİ SÖZLERİ
İLAHİ SÖZLERİ-1
İLAHİ SÖZLERİ-2
İLAHİ SÖZLERİ-3
İLAHİ SÖZLERİ-4
İLAHİ SÖZLERİ-5
UÇAN Blogları

Dikkat!
Görüntü ve Bilgiler Alıntıdır Telif Hakkı İle Korunuyor Olabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder