21 Kasım 2010 Pazar

İlahi Notaları-2


İlahi Kapına Geldim
Bölüm 1
Bölüm 2

Allahı çok anmış kulun
Bölüm 1

Aşkınla hep bu fakîrin
Bölüm 1

Aşkın meyine kanmış mestaneleriz hakka
Bölüm 1

Ben ben değilim
Bölüm 1

Bilmem nideyim aşkın elinden
Bölüm 1

Bihamdillah ayân oldu bana Hû
Bölüm 1

Cânân okuyor aşkın ilâhi sesidir bu
Bölüm 1

Derman budur her derde
Bölüm 1

Dolduruyor gönlümü senin sevgin Allahım
Bölüm 1

Etti kalb-i mürîdi nûrânî
Bölüm 1

Ey âşık-ı dîdâr ulu Yezdâna gönül ver
Bölüm 1

Feyizler akseder binbir hitâb-ı
Bölüm 1

Gözü yaşlı bağrı yanık
Bölüm 1

Çünki bildin müminin
Bölüm 1

Derman arardım
Bölüm 1

Durmaz yanar vücûdum
Bölüm 1

Derdimin dermânı
Bölüm 1

Derviş bağrı taş gerek
Bölüm 1

Dalgalandı serden aştı
Bölüm 1

Dü cihânın mefhari
Bölüm 1
Bana bu ten gerekmez
Bölüm 1

Ben bu aşka dûş oldum
Bölüm 1

Bu akl ü fikr ile
Bölüm 1

Ben yürürüm yâne yâne
Bölüm 1

Benim derdim yamandır
Bölüm 1

Bağrımdaki biten taşlar
Bölüm 1

Bülbül-veş figân eyler
Bölüm 1

Alma tenden cânımı
Bölüm 1

Ateş-i aşkınla yandım
Bölüm 1

Allah diyelim
Bölüm 1

Ben bu yolu bilmez idim
Bölüm 1
Kırlangıçlar yuva yapmış
Bölüm 1
Bölüm 2

Cânân okuyor aşkın
Bölüm 1
Bölüm 2

Kız kalbimi süsleyen ilâhi
Bölüm 1

Mevlâya dön ey insan düşün
Bölüm 1

Ne hoş lezzet verir cana
Bölüm 1

Seher vaktinde bülbüller
Bölüm 1

Senden gelen her derdi
Bölüm 1

Senin nûrun gönüllere
Bölüm 1

Sevgi kanununun aldım
Bölüm 1
Bölüm 2

Sevgi bağı Konyada
Bölüm 1

Ben bu meclislerde
Bölüm 1
Bölüm 2

Bir ilâhi emir almış
Bölüm 1
Bölüm 2

Şu dünyâyı taş topraktan
Bölüm 1
Bölüm 2

Geçti her anım günahla
Bölüm 1
Bölüm 2

Ateş-i aşkınla yandır
Bölüm 1

Hayırlısı Veysdir tâbiinlerin
Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Bölüm 5

Gönül hûn oldu
Bölüm 1

Meded Allah
Bölüm 1
Bölüm 2

Mefhâr-i cümle cihânsın
Bölüm 1

Akşam sabah ersem derim
Bölüm 1

Keşfolunmaz görmeyince
Bölüm 1

Dağı taşı düz eder
Bölüm 1

Dervişlerin hırkasını
Bölüm 1
Bölüm 2

İçimde bir dertli bülbül
Bölüm 1

Süze süze öze vardık
Bölüm 1

Kalû belâda İslâm
Bölüm 1

Neşe doldu kâinat
Bölüm 1

Veysel Karâni
Bölüm 1
Bölüm 2

Kudûmun rahmeti
Bölüm 1

Ben dost ile dost olmuşam
Bölüm 1

Mevla Görelim Neyler
Bölüm 1

Şakıyan şu bülbüller
Bölüm 1
Bölüm 2


Ey Allahım beni senden
Bölüm 1

Elvedâ bizden sana
Bölüm 1

Ey aşık-ı dildâde
Bölüm 1Ey âşık-ı sâdıklar

Bölüm 1

Ey Allahım beni senden
Bölüm 1
Gubâr-ı pâyine
Bölüm 1
Ey dil bize ver bir haber
Bölüm 1

Ez cân ü dil peygambere
Bölüm 1

Ey rahmeti bol padişâh
Bölüm 1

Ey Resûl-i mirat-i Hak
Bölüm 1

Ey nübüvvet tahtının şâhı
Bölüm 1


Düşeli aşkın bu canım
Bölüm 1

Devrân içinde durdum
Bölüm 1

Durmaz lîsânım
Bölüm 1

Donandı her yer
Bölüm 1

Dost bağında açan gülde
Bölüm 1

Ey dil bu yeter
Bölüm 1

Bilmem nideyim
Bölüm 1

Cânân elinin güllerinin
Bölüm 1

Cân ü gönülden seversen
Bölüm 1

Cürmüme yoktur
Bölüm 1

Cemâlin âleme
Bölüm 1

Cüd bi lütfek yâ ilâhi
Bölüm 1

Can yine bülbül oldu
Bölüm 1

Cân ü gönülden seversen
Bölüm 1

Çağırdı beni uykuda
Bölüm 1

Aşkın ile âşıklar
Bölüm 1

A sultânım sen vâr iken
Bölüm 1

Allah Vâhid lâyezâl
Bölüm 1

Ayetinin safhasında
Bölüm 1
Taştın yine deli gönül
Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Acı duysam diyerek
Bölüm 1


UÇAN Blogları

Dikkat!
Bilgiler Alıntıdır Telif Hakkı İle Korunuyor Olabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder