10 Kasım 2010 Çarşamba

Keşkem

KLİPDİNLE


ERDAL ERZİNCAN TÜRKÜLERİ(Keşkem)

şelpe




keşkem


üçlü bağlama


Erdal Erzincan & Erol Parlak


zöhrem


Be felek


Makam - ı Hüseyin


Aşam Dedim Aşamadım Dağları


Nem Kaldı


Sazın Sözü


Zöhrem gelmedi..


Kaç Kuzulu Ceylan


Parsel parsel eylemisler dünyayi


Felek Senin Elinden


KAYTAĞI


Bende Su Dünyaya


KINAMAYIN AKLIM YİTİRDİĞİME


arpa ektim evlek evlek


.Asagidan Gelir Aldiramadim


Kara Camislari Sürdüm Bayira


İmam Hüseyin Yetiş


Dilim


Gönül Gel Varalım


Gel güzel yola girelim


GÜL YÜZÜNÜ GÖRÜP


Eridim Askinla Ben Yana Yana


Dillerim Ali


Zalim Felek


ERDAL ERZİNCAN
TÜRKÜLERİ


video

video

video

video

video

video

video

video

video

video

video

UÇAN Blogları
Dikkat! Görüntü ve Bilgiler Alıntıdır Telif Hakkı İle Korunuyor Olabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder